سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا نیاز به رنگ کردن کاشی و سرامیک داریم؟

دلایل زیادی برای رنگ آمیزی کاشی و سرامیک وجود دارد. اول از همه اینکه این رنگ‌آمیزی باعث تغییری چشمگیر در فضای منزل می‌شود. مخصوصا اگر قصد تغییر دکوراسیون را دارید و از طرح و رنگ قدیمی سرامیک‌های منزلتان خسته شده‌اید، می‌توانید با رنگ آمیزی آنها ظاهر خانه را به کلی تغییر دهید.البته با خرید سرامیک و کاشی از جم سر با توجه به تنوع بالا طرح و رنگ آن دیگر نیازی به عوض کردن رنگ آن ها ندارید.

کاشی و سرامیک مرغوب از طول عمر بالایی برخوردار است در ضمن تعویض آنها نیز هزینه و دردسر های زیادی ایجاد می‌ کند، بنابراین رنگ آمیزی، آسان ترین و کم خرج ترین راه برای ایجاد تغییر در آنهاست.دلیل دیگر برای رنگ آمیزی کاشی و سرامیک تعمیر و بازسازی آنها است.

کاشی و سرامیک می‌تواند به هر دلیلی دچار شکستگی شده و در نتیجه نبود قسمتی از آن باعث از بین رفتن جلوه‌اش  می‌شود. همچنین شاید قصد بازسازی یک منزل قدیمی را داشته باشید که در آن بعضی از کاشی‌ها از بین رفته و بقیه نیز دچار تیرگی و خراشیدگی شده‌اند. در اینجا نیز رنگ آمیزی کاشی و سرامیک کم هزینه‌ترین راه برای بازسازی آنها محسوب می شود.

مزایای رنگ کردن کاشی و سرامیک

اگر هنوز هم در مورد رنگ آمیزی کاشی و سرامیک منزل‌تان دچار تردید هستید، بد نیست تا به خلاقیت‌هایی که می‌توانید در این حین انجام دهید فکر کنید. رنگ آمیزی دست شما را برای پیاده سازی هر طرحی باز می‌گذارد. حتی اگر خودتان هم نقاش ماهری نباشید، می‌توانید با هزینه‌ی مناسب، انجام آن را به یک فرد دیگر بسپارید.

در ادامه اگر بخواهیم تا مزایای رنگ کردن کاشی و سرامیک را به طور خلاصه بیان کنیم، می توانیم موارد زیر را نام ببریم.

محافظت از کاشی و سرامیک و افزایش عمر مفید آن‌ها

امکان بازسازی سطوح آسیب دیده

امکان استفاده از طرح و رنگ دلخواه

هزینه پایین نسبت به انجام تعویض

در صورت تمایل محصول چسب کاشی ضد آب استخری، بتن شیمی زرین را مشاهده کنید.